Khamis, 27 Ogos 2009

korang dah bg keputusan ker??

salam..

terima kasih pada semua.. ada yang dah konfem kan kehadiran, dah buat bayaran, dah tolong forward pada rakan2 lain.. dan lain2 lah... TERIMA KASEH SUMERR.. aper yang pentinggg??... KERJEE SAMEEE.. hehe

so details of gathering ada dah place kat sebelah kanan blog ni.. so korang tengok kat situ ek..

ni aku update pada mereka2 yang dah respon, so mana yang belom respon, harap dapat buat keputusan segera.

SENARAI AKAN HADIR :
1) Shem
2) Sharul - Yatie
3) Zura
4) Apaiyoss - Kak Otiey
5) Rabia
6) Hamim
7) Kak Inaz
8) Marliana
9) Udeq
10) Mazlina
11) Shada
12) E'e
13) Mie Tandop
14) Awie
15) Bad Azhar


SENARAI DAH BUAT BAYARAN :
1) Sharul - Yatie paid RM80
2) Apaiyoss - Kak Otiey paid RM80
3) Shada - suami paid RM80


SENARAI DAH BAGITAU TAK DAPAT DATANG : **
1) Zila - pegi konvo adik kat Sabah on that date.
2) Tasnim - in KL on family matters, but not on that date.
3) Kak Jie - tengah bz dengan year end report.
4) Younne - budak2 ada exam.
5) Ayu (Zuria) - ada class.
6) Ani (Ruziani) - ada class.
7) Naimah - ada class.
8) Lys (Lil Muhlynis) - ada hal.
9) Ajue - outstation.
10) Bad Izral - ada komitment lain.

(** sebarang pertanyaan, sila tanya sendiri pada tuan punya badan)

ni ada aku add map (tapi map pusrawi).. korang bleh gak view kat asiamap untuk lebih senang, cari pakai keyword pusrawi, sebab kalo cari hotel putra tu, susah sket.. hotel dan hospital tersebut adalah bersebelahan sahaja..

pastu mintak korang masukkan bilangan anak sekali masa inform kedatangan tu yer.. sebab ada goodie bag jugak untuk kanak2.. kalo tak inform, kecik plak ati anak2 korang.. tak pun aku ler plak yang pepandai wat assumption korang ada 3,4,6 orang anak..








tq semua..

16 ulasan:

  1. Salam wbt

    Got an invitation from k ottiey. Sorry cannot join at dat particular date.agak bz dgn report2 tp if possible i'll try to manage my time..

    Tingin jpe korang,
    JieHashim - Sg Petani

    BalasPadam
  2. salam..

    laah ye ker kak jie tak leh join.. awal lagi ni, bleh laa ejas2 dari skang.. :D.. biler lagii.. jom aa.. jom aa..

    BalasPadam
  3. tah kak jie nyer...ekjas ler...

    BalasPadam
  4. shada... duit aku bank in lps raya la yer..
    aku confirm datang tp sorang la.. nk berdua x leh lg cz x confirm lg...hehehe

    BalasPadam
  5. map g sane ade x?

    BalasPadam
  6. Shada
    Saya, Yatie n Emir(baru seorang aje anak).
    Rasanyer name list tuu shada kena letak either dorg dtg dgn partner ke tak?tak mungkin shem nak dtg sorang aje kot...!so nanti senang nak head count.
    Tadi manage to talk to Shaz n dia interested nak join.cuma tak confirm solo ke berpasangan?

    BalasPadam
  7. Ehem²... rasa mcm nak join jaaa.....
    nanti kompom len.. nak kena tgk jadual dolu...

    BalasPadam
  8. shahrul : tu lah.. baru terpk.. tlupa lak nak suh konfemkan berapa orang nak datang.. tapi tak per, once dah buat payment.. kita tau berapa orang nak datang. so, mana yang dah konfem tapi belom bayar, shada letak nama yang ex-ipmas sahaja. spouse will add later.. tapi shem mebi akan datang sorang jer..

    cik jan : konfemkan kedatangan anda dulu, pastu baru cek jadual, dan ejas kasi free jugak2 10/10 tu.. banyak menda nak tanya nih..

    BalasPadam
  9. Salam KEpada Yg Membaca... Korang Mungkin Da Tak berapa Kenai ngan Aku HEHEHE.. Tapi InsyaALLAH.. Reunion Tu aku akan pegi.. Ikhlas dari Pawie A.K.A Mohd Falwie Bin Abu Hassan

    BalasPadam
  10. dukacita di maklumkan...aku yg dukacita...tak dpt hadir kerana ader komitmen lain lepas raya

    BalasPadam
  11. Pawie:pergh mana pulak tak kenai hang?kita yg dok dekat nie pun susah nak jumpa...tapi takpe nanti di PUTRA kita jumpa.
    Shada:list nama yg confirm tak hadir mcm nak sama dengan yg hadir aje...apa kata Puan Pengerusi Majlis..??
    others:betulla post msg letak la nama korang...tak kena register and bayar la..hehehe

    BalasPadam
  12. awienyer : hehe.. tah awie ni, taaakkkaan la tak kenal dah.. ni sumer budak2 FIRST batch long term IPM.. geng2 sulong yang __________.. hehe sila isi tempat kosong..
    dengan pengetua nya yang selalu kata.. *rules are made to be broken.. huahahahah.. tak caya?? tak caya tanya ejam.. ajak en zaafaran sekali p gathering ni nak?? hahahaha...

    sharul : tak per, aku sajer letak jugak yang konfem tak hadir tu, koman2 korang tau, diorang sebenarnya dah tau, tapi tak dapat nak bg komitment time tu.. memang pun yang tak hadir akan jadi lebih ramai dari yang hadir.. tapi apa pun, kita akan TETAP BUAT gathering nih.. at least as a start.. kasik diorang jeles2.. nanti kita buat la lagi grand.. time tu kena paksa diorang join jugak.. hehe.. sharul boleh konfemkan dengan nana, bleh join tak? ramdzul? ada contact tak? tingin laa nak jumpa dia..

    BalasPadam
  13. apit x dpt dtg :(
    din ngan am mungkin dtg :)

    BalasPadam
  14. shada aku ada contact rasyid & Anuar (khairul anuar).. depa insyaallah berminat nk joint skali.. aku dh suruh depa confirm kan dgn hang blk nnt..
    rem (ramdzul hakim) aku x dpt contact laie tp x pe nnt aku gi cari kt rmh dia..
    arhar harun pn x dpt di kesan plak.. tetiba hilang , asyik ke ke teganu je dia lani..

    BalasPadam
  15. shem : noted. tq..

    hamim : tq. aa aku dok lupa apa nama si anuar tu, hang sebut baru perasan.. hehe..
    ard haron dah 2 kali aku sms, senyap jer..
    ehsan pun ada emel aku, pastu senyap sampai skang.. hope for more.. tapi kena cepat.. masa dah suntuk.. dah la banyak nak kena bayar untuk konfem.. 70%.

    BalasPadam
  16. shada:berkesempatan bercakap ngan Shaz and dia confirm nak dtg.dia and wife.esok insyallah dia call shada.
    yang lain nana and apai panjang tak keangkatan call nyer...maybe dah mlm kot..takpe esok saya try lagi...

    BalasPadam