Selasa, 4 Ogos 2009

new poll.. please vote..

aku dah set satu lagi poll untuk korang vote mengenai persoalan dalam post sebelum ni..

jadi korang fikir2 dan vote lah yer.. kalo bleh, jangan vote sesuka ati, vote lah dengan bijaksana..

walau bagaimanapun, korang kena la fleksible sebab takut kalah vote nanti tanak join plak.. aku rasa sepatutnya ramai yang bleh join memandangkan lokasi yang dipilih adalah di KL, kalo aku dari penang bleh p, takkan korang yang sekangkang kera, gorilla mahupun bigfoot itu tak leh nak attend kan..

lagi cepat kita dapat keputusan, lagi cepat kita bleh setelkan everything, so bila dah dekat nak sampai masanya tu cuma leh berdebar2 tunggu hari jer.. cewaah berdebar2 ker.. hehe.. tak per, chenta lama aku konpem tak join.. ewaah tetiba.. tak per, chenta dulu, kini dan selamanya tetap di sisi.. haha sori, terbuat macam blog sendiri plak..

tapi kan, (aku dah mula berangan nih), kalo kita yang dari utara ni, kedah, penang, perak bleh konvoi sekali best kan.. ecewaah.. aku, jujue, mokhriza, naimah, ina bonda, apit, siti rosilah (ni kakak ker adik ek) lagi sesapaa lah yang ada kat sini.. mesti gempak.. tu nak kena plan bebaik..

SELAMAT VOTE LAGI.. sesak napas gak nak tunggu vote korang nih..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan