Isnin, 7 September 2009

REMINDER !!!

Dear frens..


TOLONG KONFEMKAN KEHADIRAN KORANG SECEPAT MUNGKIN...

konfemkan sekali JUMLAH berapa orang nak datang, nak bawak suami, tunang, anak2, isteri2.. atau sapa2 lah..

we need to know the exact number of people who'll join the gathering..


KEMUDIAN,


TOLONG KEMUKAKAN BAYARAN AS SOON AS POSSIBLE bagi memudahkan segala urusan.

Your cooperation is highly appreciated. TQ


SENARAI DAH BAGI CONFIRMATION :

1. Shem
2. Sharul + Yatie + anak
3. Azura + suami + anak
4. Apaiyoss + Kak Otiey + 2 anak
5. Rabia
6. Hamim + bakal isteri
7. Kak Inaz + suami + 3 anak

8. Marliana + suami + 2 anak
9. Udeq + suami + 2 anak
10. Mazlina
11. Shada + suami
12. E'e + suami
13. Mie Tandop (Suhimi) + isteri + anak
14. Awie + tunang
15. Badrul Azhar
16. Gee Ariesa + suami + 2 anak
17. Mokhriza
18. Adek (Siti Rosilah)
19. Am (Idham) **
20. Dinkuci **
21. Shazry + isteri
22. Aida + suami + anak
23. Rasyid
24. Jujue + suami + anak
25. Youne (Nurul Huda)

**tolong bagi confirmation berapa orang akan hadir, pleasee...

JUMLAH SETAKAT INI

(belom campor yang bertanda merah)=

38 dewasa 16 kanak-kanak


SENARAI DAH BUAT BAYARAN :

1. Sharul - RM80
2. Apaiyoss - RM80
3. Shada - RM80
4. Kak Inaz - RM40
5. Mar - RM80
6. Bad Azhar - RM40
7. Aida - RM80
8. Rasyid -RM40
9. Awie - RM80
10. Youne - RM40
11. Adek + Mokh - RM80
12. Hamim - RM80
13. Udeq - RM80

-

10 ulasan:

  1. sempoi aa.semua still hapenin lg...maishiranui.

    BalasPadam
  2. aku mai soghang je kot.. kalau sesape nak jadi teman aku call line ni. 0123616797... awie

    BalasPadam
  3. garcia : mesti aa.. semua muda mudi lagi.. kalo yang tua2 tu memang aa dah tak bercampur kawan2.. asek biziiii jer...

    awie : hehe you're welcome.. tak kisah la solo ker ber2,3,4,5 ker.. nanti masuk duit bgtau ek.. paling2 lewat minggu depan.. (tu dah abih excuse tu taww)

    BalasPadam
  4. aiseh... minggu depan ka... ingat nak settle lepas raye huhu... la nie budget ngam ngam jaa... amacam bleh ka shada huuhuhu....awie

    BalasPadam
  5. mai:aku rasa cam aku trnmpak ayap bru2 ni kat perda.siap dukung ank lg.bleh tlg carikn no contact dia x?bleh x bleh ni?

    BalasPadam
  6. shada aku ada penambahan nak wat nehh.. aku tambah lagi soghang bleh.. payment aku wat on 230909... bleh la shada huhuhu... awie

    BalasPadam
  7. garcia : ooh ye ker.. awat tak ligan p tangkap.. ha a mesti la dokong baby, orang dah jadi bapak mithali.. aritu aku ada no dia, arini cari tak jumpa plak.. nanti jumpa i forward kat u eh..

    awie : 23/09 ek.. 2 orang kaa.. mm ok laa.. jangan sibuk beraya tak ingat lak.. :D nanti dah masuk bgtau eh..

    BalasPadam
  8. mai:baik u ill b waitin..

    BalasPadam
  9. Syada, baru2 ni aku ada jumpa mas dan hamim. Diaorang ada bgtau pasal gathering ni. Aku minat nak join tapi kena tgk schedule calude sbb dia ada kelas hari tu. Apa2 hal nanti aku inform ye - Aida

    BalasPadam
  10. shada:semalam manage to talk to Nana&dia interested nak join.dia kata dia kasi confirmation melalui mas kat ur facebook...u check la k.
    lagi satu tadi apai panjang called and dia pun kata nak attend. saya dah suruh dia call direct kat shada.

    BalasPadam